Zarządzenie nr 97/2011 z dnia 2011-10-20
Numer | 97/2011 |
---|---|
w sprawie | powołania Komisji Inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej pomieszczeń budynku po Szkole Podstawowej w Tobyłce |
Data wydania | 2011-10-20 |
ZARZĄDZENIE NR 97/2011
WÓJTA GMINY BARGŁÓW KOŚCIELNY
z dnia 20 października 2011r.
w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej pomieszczeń budynku po Szkole Podstawowej w Tobyłce
Na podstawie art. 30 ust 2 pkt 3 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm) oraz art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009r. Nr 152, poz. 1223 z późn. zm.), zarządzam, co następuje:
§ 1. Sporządzenie spisu z natury wg stanu na dzień 02 listopada 2011r.:
1) Nazwa obiektu: Budynek po Szkole Podstawowej w Tobyłce.
2) Rodzaj inwentaryzacji: zdawczo-odbiorcza.;
- zdający Zarząd Stowarzyszenia Rozwoju Wsi „Nasze Dzieci”
- odbierający Dyrektor Zespołu Szkół w Bargłowie Kościelnym
3) Rodzaj inwentaryzowanego składnika majątkowego: wyposażenie będące w użytkowaniu przez Stowarzyszenie.
4) Osoba materialnie odpowiedzialna: Zarząd Stowarzyszenia Rozwoju Wsi „Nasze Dzieci” w Tobyłce.
5) Termin rozpoczęcia spisu z natury: 02.11.2011 r., zakończenia: 12.11.2011r.
§ 2. Do przeprowadzenia spisu z natury składników majątkowych, o których mowa w § 1, wyznaczam Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
- Artur Michałowski – przewodniczący
- Jolanta Izbicka – członek
- Katarzyna Ostrowska – członek
§ 3. Zdane przez Stowarzyszenie Rozwoju Wsi „Nasze Dzieci” w Tobyłce składniki majątkowe ująć w ewidencji Zespołu Szkół w Bargłowie Kościelnym.
§ 4. Zobowiązuję komisję do:
1) przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,
2) przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji inwentaryzacyjnej,
3) sporządzenia rozliczenia inwentaryzacji,
4) przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do referatu finansowo-księgowego.
5) Dokonania opisu technicznego i odbioru nieruchomości użytkowanej przez Stowarzyszenie przy czynnym udziale inspektora ds. budownictwo drogownictwa i gospodarki komunalnej Urzędu Gminy Bargłów Kościelny.
§ 5. Osoby powołane do Komisji Inwentaryzacyjnej ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu z natury.
§ 6. Arkusze spisowe pobiera przewodniczący komisji w referacie finansowo-księgowym w terminie do dnia 02 listopada 2011 r.
§ 7. Ostateczny termin zakończenia i rozliczenia wyników inwentaryzacji ustalam na dzień 12 listopada 2011r.
§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
WÓJTA GMINY BARGŁÓW KOŚCIELNY
z dnia 20 października 2011r.
w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej pomieszczeń budynku po Szkole Podstawowej w Tobyłce
Na podstawie art. 30 ust 2 pkt 3 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm) oraz art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009r. Nr 152, poz. 1223 z późn. zm.), zarządzam, co następuje:
§ 1. Sporządzenie spisu z natury wg stanu na dzień 02 listopada 2011r.:
1) Nazwa obiektu: Budynek po Szkole Podstawowej w Tobyłce.
2) Rodzaj inwentaryzacji: zdawczo-odbiorcza.;
- zdający Zarząd Stowarzyszenia Rozwoju Wsi „Nasze Dzieci”
- odbierający Dyrektor Zespołu Szkół w Bargłowie Kościelnym
3) Rodzaj inwentaryzowanego składnika majątkowego: wyposażenie będące w użytkowaniu przez Stowarzyszenie.
4) Osoba materialnie odpowiedzialna: Zarząd Stowarzyszenia Rozwoju Wsi „Nasze Dzieci” w Tobyłce.
5) Termin rozpoczęcia spisu z natury: 02.11.2011 r., zakończenia: 12.11.2011r.
§ 2. Do przeprowadzenia spisu z natury składników majątkowych, o których mowa w § 1, wyznaczam Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
- Artur Michałowski – przewodniczący
- Jolanta Izbicka – członek
- Katarzyna Ostrowska – członek
§ 3. Zdane przez Stowarzyszenie Rozwoju Wsi „Nasze Dzieci” w Tobyłce składniki majątkowe ująć w ewidencji Zespołu Szkół w Bargłowie Kościelnym.
§ 4. Zobowiązuję komisję do:
1) przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,
2) przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji inwentaryzacyjnej,
3) sporządzenia rozliczenia inwentaryzacji,
4) przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do referatu finansowo-księgowego.
5) Dokonania opisu technicznego i odbioru nieruchomości użytkowanej przez Stowarzyszenie przy czynnym udziale inspektora ds. budownictwo drogownictwa i gospodarki komunalnej Urzędu Gminy Bargłów Kościelny.
§ 5. Osoby powołane do Komisji Inwentaryzacyjnej ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu z natury.
§ 6. Arkusze spisowe pobiera przewodniczący komisji w referacie finansowo-księgowym w terminie do dnia 02 listopada 2011 r.
§ 7. Ostateczny termin zakończenia i rozliczenia wyników inwentaryzacji ustalam na dzień 12 listopada 2011r.
§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Metryka strony