Zarządzenie nr 58/2005 z dnia 2005-11-02
Numer | 58/2005 |
---|---|
w sprawie | powołania Komisji Inwentaryzacyjnej do zinwentaryzowania pomieszczeń |
Data wydania | 2005-11-02 |
ZARZĄDZENIE NR 58/05
WOTA GMINY BARGŁÓW KOŚCIELNY
z dnia 02 listopada 2005 r.
w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej do zinwentaryzowania pomieszczeń
Ośrodka Zdrowia w Bargłowie Kościelnym i Prusce oraz aparatury i sprzętu
medycznego będących na wyposażeniu Ośrodków Zdrowia.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz.U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późn.zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję Komisję Inwentaryzacyjną, zwaną dalej Komisją do zinwentaryzowania pomieszczeń Ośrodka Zdrowia w Bargłowie Kościelnym i Prusce oraz aparatury i sprzętu medycznego będących na wyposażeniu Ośrodków Zdrowia w następującym składzie:
1) Stefan Grajewski - Przewodniczący Komisji
2) Jolanta Piętko - Członek Komisji
3) Grzegorz Galicki - Członek Komisji
4) Stanisław Wasilewski - Członek Komisji
§ 2. Komisja Inwentaryzacyjna pracuje w składzie co najmniej 3-osobowym.
§ 3. Zadaniem Komisji jest:
1) wykonanie spisu z natury aparatury i sprzętu medycznego stanowiących własność
Gminy Bargłów Kościelny, a przekazanych w dzierżawę NZOZ Przychodni Lekarsko-Pielęgniarskiej „Eskulap" w dniu 02 stycznia 2003 r., według informacji (tabela) stanowiącej załącznik nr 1 do Zarządzenia,
2) opis stanu technicznego na dzień 30 grudnia 2005 roku pomieszczeń należących do
Ośrodka Zdrowia w Bargłowie Kościelnym oraz w Prusce, wskazanych w umowie
najmu, o której mowa w pkt. 1, wraz ze szczególnym uwzględnieniem opisu
ubytków widocznych elementów zniszczenia struktury budowlanej w/w
pomieszczeń.
§ 4. Zobowiązuję niniejszym Zarządzeniem wszystkich podległych mi pracowników i służby do okazania niezbędnych dokumentów i udzielenia informacji dotyczących zakresu prowadzonej inwentaryzacji, a w szczególności:
1) pracownika na stanowisku ds. budownictwa, drogownictwa i gospodarki komunalnej,
pomocy w zakresie ustalenia stanu technicznego pomieszczeń,
2) pracownika na stanowisku ds. księgowości finansowej, pomocy w zakresie
identyfikacji środków trwałych.
§ 5. Termin prac Komisji wyznaczam na dzień od 20 grudnia 2005 r. do 31 grudnia 2005 r.
§ 6. Po zakończeniu pracy Komisja przygotuje na dzień 31 grudnia 2005 r. protokół wraz z zestawieniem pomieszczeń i ruchomości Ośrodków Zdrowia.
§ 7. Wykonanie Zarządzenia powierza się inspektorowi ds. rolnictwa i ochrony środowiska, pod nadzorem Sekretarza Gminy.
§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
Andrzej Kwieciński
Metryka strony