Zarządzenie nr 07/2006 z dnia 2006-02-03
Numer | 07/2006 |
---|---|
w sprawie | zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Bargłów Kościelny. |
Data wydania | 2006-02-03 |
ZARZĄDZENIE NR 7/06 WÓJTA GMINY
BARGŁÓW KOŚCIELNY
z dnia 3 lutego 2006 r.
w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Bargłów Kościelny.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym(tekst jedn. Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami: z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 214, poz. 1806, Nr 153, poz. 1271; z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568; z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203; z 2005 r. Nr 172, poz. 1441) zarządzam, co następuje:
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Bargłów Kościelny, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 32/2004 Wójta Gminy Bargłów Kościelny z dnia 25 sierpnia 2004 r. wprowadza się następujące zmiany:
1)W§6:
a) w ust. 1 pkt 5:
- skreśla się lit. d i lit. g, a dotyczasową treść lit.e oznacza się jako lit. d, lit.f jako lit. e,
- dodaje się lit. f w brzmieniu: „ stanowisko pracy ds. obsługi sprzętu komputerowego - OI",
b) skreśla się ust. 2
2) W § 19 w pkt. 14 skreśla się ppkty w brzmieniu: „- ochrony przyrody" , „- ochrony
zabytków", a dodaje się ppkt w brzmieniu: „- obsługi informatycznej urzędu".
3) W § 23 w pkt. 5 skreśla się wyrazy „............. oraz jednostki organizacyjne Gminy Bargłów
Kościelny...."
4) W § 25 dodaje się pkt. 6-10 w brzmieniu:
„ pkt. 6) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem zasobów mieszkaniowych Gminy.
pkt. 7) prowadzenie spraw związanych z najmem gminnych lokali użytkowych i mieszkalnych,
pkt. 8) prowadzenie rejestru lokali i budynków gminnych wraz z książkami obiektów i rejestru umów najmu,
pkt. 9) bieżąca aktualizacja mieszkaniowego zasobu Gminy Bargłów Kościelny,
pkt. 10) dokonywanie drobnych zakupów na rzecz Urzędu Gminy z uwzględnieniem zasad ustawy prawo zamówień publicznych, w tym materiałów biurowych".
5) W § 27:
a) skreśla się pkt. 4, 7, 8,
b) dodaje się pkt. 7-11 w brzmieniu:
„7) przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych na pobyt stały, czasowy, prowadzenie ewidencji w tym zakresie,
8) zakładanie i prowadzenie kart osobowych mieszkańców i ich aktualizacja oraz spraw związanych z systemem PESEL,
9) udzielanie informacji adresowych,
10) wydawanie poświadczeń zamieszkania,
11) prowadzenie dokumentacji i wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość".
6) W § 28:
a) skreśla się pkt. 2, 3 i
b) dodaje się pkt. 8 w brzmieniu:
„8) przyjmowanie i weryfikacja dokumentów oraz orzekanie w sprawach wypłaty stypendium szkolnego".
7) § 29 otrzymuje brzmienie:
„Do zadań stanowiska pracy ds. obsługi sprzętu komputerowego - Ol, podległego Sekretarzowi Gminy należy:
1) prowadzenie i obsługa Biuletynu Informacji Publicznej,
2) prowadzenie strony „www" Gminy,
3) obsługa adresu e-mailowego Gminy,
4) udzielanie informacji z zakresu ustawy o dostępie do informacji publicznej,
5) prowadzenie Dziennika Urzędowego Gminy w formie elektronicznej,
6) obsługa sieci LAN w Urzędzie Gminy,
7) nadzór nad eksploatacją sprzętu komputerowego w Urzędzie Gminy,
8) nadzór nad systemem zabezpieczeń i ochroną zabytków,
9) prowadzenie spraw związanych z ochroną zabytków,
10) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem grobów i cmentarzy wojennych, jako zadanie wynikające z porozumienia z Wojewodą Podlaskim,
11) prowadzenie spraw wynikających z kodeksu karnego wykonawczego w zakresie dotyczącym organizacji prac społecznie użytecznych,
12) nadzór nad archiwizacją dokumentów w formie elektronicznej".
13) 8) W § 31 dodaje się pkt. 10-13 w brzmieniu:
„10) prowadzenie spraw z zakresu ochrony przyrody,
11) prowadzenie spraw z zakresu utrzymanie czystości i porządku w gminie,
12) prowadzenie całokształtu spraw z zakresu łowiectwa i leśnictwa,
13) realizacja zadań wynikających z przepisów ustawy prawo wodne".
9) Skreśla się § 32.
10) W § 35 dodaje się pkt. 8 w brzmieniu:
„8) prowadzenie spraw związanych z umarzaniem i odraczaniem podatków".
§ 2. Zmienia się załącznik Nr 1 do Regulaminu, zgodnie z załącznikiem do niniejszego Zarządzenia.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
Andrzej Kwieciński
Metryka strony